2017年1月31日 星期二

〔京都宇治〕漫步平等院

誤闖西方極樂園。

「欲知極樂,當去拜宇治御寺」《續本朝往生傳》

來宇治,其實計劃行程中最主要係黎學茶道,入平等院只係一個意外。話說去完對鳳庵學完抹茶,出返黎就係平等院的表參道,行到平等院門口前就有好多紅葉好靚啦,就諗住平等院入面都有靚靚楓葉,花了600yen入場,點知入到去紅葉就無乜啦(好多我估其實係櫻花樹),結果變左睇古蹟。

在1994年被選為世界文化遺產的宇治平等院,於公元1053年落成,當時屬於平安時代,佛教盛行,平等院的建造係表現當時的人對往生極樂的淨土信仰,想打造一個「西方極樂園」,所以格局唔似一般佛寺。平等院在日本人心目中的地位崇高,可以係一萬yen(紙幣)和10 yen(硬幣)上睇到。

平等院內的國寶包括鳳凰堂,入面的木造阿彌陀如來坐像,木造雲中供養菩薩像,和屋頂個一對鍍金銅鳳凰,還有更多,不過入場費係唔包入鳳凰堂的guided tour,想參觀就另外比錢(300yen)。

宇治川邊表參道
就係呢個門前花園 - 令我決定入平等院行下
平等院內的庭園都出名架,係史蹟名勝,日本庭園的指標。
來到「阿字池」,池水引自宇治川
鳳凰堂
鳳凰堂內有「本尊阿彌陀如來坐像」,由日本佛像製作家的代表人物佛師定朝於平安時代後期天喜元年(1053)製作而成。其結構技法彰顯出日本獨有的寄木造(木材拼接)技法之嫻熟工藝。在表現方面也採用了日本獨有的樣式「和式」,風格成熟,這一點非常重要。佛像臉頰圓潤面部豐滿。眼睛略下垂,格外大的眼睛寧靜地注視著叩拜者,表情中流露出無限慈悲。佛像含胸、背部略呈圓形的姿勢自然不造作,毫無僵硬的緊張感。(copy 自平等院官網;well,我就無入去睇,隔住個池又點會睇到呢?)


好啦都有紅葉既
平等院唔算好大,基本上都係圍住阿字池行一圈,有興趣的可以買本簿排隊買朱印(呢個真係一個好燒錢的興趣,買左本簿開始儲朱印就要一直儲,去親寺廟都要花幾百yen買朱印都幾不得了)。

來到鳳翔館
鳳翔館其實即係平等院的歷史博物館。入面放左好多文物和幾十個木造雲中供養菩薩,都學到幾多野架(假設你對佛學有興趣)。

入面唔比影相

出到黎就休息下。

平等院一角

平等院
庭園+平等院博物館鳳翔館入場費: 600yen
開放時間: 9am-5pm;全年無休
地址:京都府宇治市宇治蓮華116
點去?JR宇治站步行約10-15分鐘。


參觀完平等院就出左去表參道主街度逛街shopping,有雪糕有茶粉賣,我就買左個靚靚茶罐,送比呀媽平時出街飲茶裝私人茶葉用。

你可以買個罐入埋店的茶粉
我媽強烈叫我「唔好買綠茶粉」- 因為屋企已經太多茶葉,而且無心機無時間同你「發發發」d綠菜粉。
當我地想去一去中村藤吉,點知兩間店都要等60-75分鐘,真係啋你都傻。

旅遊日期:2016年11月28日


延續閱讀:

16.京阪秋色 :〔京阪行〕七日六夜京都大阪賞楓自由行行程參考
〔飛行報告〕香港快運 UO1844 香港往大阪 A320 搭乘分享
〔京都〕著和服賞紅楓.岡本和服體驗分享@清水寺總店
〔京都宇治〕對鳳庵茶道體驗.自己抹茶自己抹

其他精彩旅程:


沒有留言:

張貼留言