2017年1月22日 星期日

〔京都宇治〕對鳳庵茶道體驗.自己抹茶自己抹

去宇治,飲抹茶。在傳統茶室跟老師學習茶道。

どうぞ!
位於宇治川旁的對鳳庵係由政府經營的公營茶室,主力推廣茶道文化,所以茶道體驗的價錢相當相宜,最基本品嚐一杯抹茶/煎茶都係500yen。

去之前參考過幾篇網上文章,發現都係來飲茶的(500yen個隻)居多,無乜有提到自己都可以學抹茶。不過,我地一場來到,山長水遠,又點可以坐15分鐘飲杯茶就算呢?!

所以,我預約的茶道體驗,係「お点前体験」,包括老師沖一杯、自己都學沖一杯,和茶點,盛惠1200yen。

出發前早兩個星期我就打電話去預約當日11點的茶道體驗,去到當日搭JR時唔覺意預到時間好緊,要急步衝過去,直接走到對鳳庵對面的旅遊中心付款買票,職員就再帶我地入到對鳳庵請老師準備。

旅遊中心內有介紹是日茶道流派
由於志在向遊客推廣茶道文化,對鳳庵提供既並不是full set的茶道茶會,而係just a glimpse of 正宗茶道,所以時間都係短短的15-30分鐘。老師來自不同流派輪流來到茶室提供茶道體驗,呢一日我地體驗的係裹千家流。茶點則由丸久小山園提供。

對鳳庵門口


日本傳統房屋
對鳳庵有三間不同大細的房,有係榻榻米有唔係榻榻米,我地上堂的「課室」就係桌椅式茶室,唔使跪坐。入到去室內,坐定定同老師寒暄幾句,就正式開始示範啦。

開始啦開始啦


出力抹出力抹!
當然,老師完全係effortlessly就抹出一杯好茶,用個竹拂掃起勢「發」都面不改容,非常優雅。到後面我地自己來抹先知要幾多efforts。

好岩季節的和菓子
 老師示範的係一杯的份量,我地兩個人,我個杯就係房外另一位老師做的,兩杯抹茶同時送上。老師叫我地食左件和菓子先再飲杯抹茶,中間都無咩叫你轉下個杯個啲(都話旨在體驗下囉唔使咁認真),好舒服咁同老師傾下計(老師識少少英文)又飲下茶,而且和菓子的甜和抹茶的澀味配合得岩岩好,一道不重不輕的甜味在味蕾上徘徊。

不過,我唔記得影低老師杯抹茶。到我意識到個時,已經⋯⋯

我已經飲完鳥~
連個杯都好配合賞楓季節。

到我地啦!!!
老師收走我地飲完的杯碟後,就換上我地的簡易版茶道用具。

由落抹茶粉
到加熱水
到出力抹出力抹!!
老師就企在我地面前逐個step指導我地,到我地「發」抹茶個時,仲笑笑口咁問我地「係咪好累呢?」,因為用手腕發力好似打蛋咁要打到整個茶面都係泡,都真係幾累。

我抹架!!我抹架!!
自己努力抹的抹茶,係特別好飲架!!!仲有配一塊甜餅。

體驗完成!
與非常親切的老師合照!
對鳳庵
地址:宇治塔川2番地
電話:0774-23-3334
網址:宇治市観光センター
開放時間:1月10日至12月20日;10am - 4pm
體驗所需時間:15-30分鐘
Note:部分淨飲茶可以walk-in,要自己都抹茶的茶道體驗就要三日前打電話去預約,可以用英文。


完成左之後就去行左附近啦!宇治呢個地方出名抹茶到一個點,係可以你走在街上都呼吸著帶抹茶味的空氣,真係好厲害。另外,宇治川都好靚呀呀呀!

宇治川

宇治川

平等院表參道
迷失表參道(圖文不符)

平等院
宇治公園
*部分照片由友人Aki拍攝。

Facebook: @浮世志 Ukiyozhi
Instagram: @ukiyozhi
Email: ukiyozhi@gmail.com


延續閱讀:

16.京阪秋色 :〔京阪行〕七日六夜京都大阪賞楓自由行行程參考
〔飛行報告〕香港快運 UO1844 香港往大阪 A320 搭乘分享
〔京都〕著和服賞紅楓.岡本和服體驗分享@清水寺總店
〔京都宇治〕漫步平等院

沒有留言:

張貼留言