2017年4月2日 星期日

〔京都〕 北野天滿宮之滿天紅葉

初次拜會京都紅葉名所。

北野天滿宮之紅葉苑

宇治學完自己做抹茶之後,就趕埋今日呢個京都景點 - 北野天滿宮,因為之後傍晚時間要搬住宿到airbnb,我們一共5位團友終於要齊腳啦!

老實講,北野天滿宮的主建築部分我係無入過去,供奉什麼有乜歷史我一概唔知,後來check過先知係拜「學問之神」的地方。我來呢度係淨係為左睇紅葉,而睇紅葉最靚的地方係要另外比錢入,盛惠600yen。


當時我唔敢肯定比錢入個度就係instagram入面影得好靚個度(無錯我係比instagram啲相吸引過來),show張相比入場counter個職員睇先確定到,counter上面有塊牌仲寫住「紅葉見頃」,我和個fd就拿拿淋比錢入去啦!

係京都站搭巴士過到黎門口落車
表參道
去旅行最好就係天氣好

比完錢入到黎啦!

紅黃綠一層層好有層次
抬頭已經一大揪紅葉黃葉交錯
呢棵特別紅
雖然頭上一大堆紅葉黃葉,但唔知係咪我蠢唔識影定係真係其實太近呢好難影到靚,所以入到去頭個十幾廿分鐘影個啲相都幾肉酸。

走到咁上下落樓梯就到最戲肉的部分啦

來到呢度,就知道係instagram spot啦!!!

勁多人囉
證明左instagram同現實總係有啲差距(可能係唔岩時間啦)
都係靚既~
其實已經係「見頃」到尾段啦睇下啲紅葉跌晒落去啦

望返轉頭
相片好肉感,現實有啲骨感

隨手影。唉唔識影啦~
早多幾日黎一定更靚!
漫天紅葉
行到尾
就係咁,大約45分鐘至1個鐘好快就行完啦。我地到尾段都略急步咁走,因為要約左airbnb屋主趕返去check in住宿,同埋接埋呢一日到埗的團友,過程好順利。


北野天滿宮
地址: Bakurocho, Kamigyo Ward, Kyoto, Kyoto Prefecture 602-8386日本
網址: Kitano Tenmangu
免費入場,但紅葉苑入場額外收費600yen(2016年價)
開放時間:
(十月至三月)05:30-17:30; 
(四月至九月)05:00-18:30; 
紅葉期開到20:00(有亮燈=有夜楓睇)

沒有留言:

張貼留言