2017年4月6日 星期四

〔京都〕 嵐山賞楓.天龍寺與嵯峨野小火車

來到京都睇紅葉,又點可以唔去嵐山??

紅葉夾道相送
在京都行程中最後的景點就係到嵐山搭小火車同周圍行下,由於在京都JR站買唔到心水的車票(即係靚時間/玻璃第5卡車廂),我地已經對小火車行程無咩期望,都係決定到嵐山個時即場試下買車票,買到就坐買唔到就算。



話說我6年前已經去過嵐山,個時係夏天坐玻璃第5卡車廂勁爽皮,見到兩旁既都係綠油油的楓樹就想下次黎係睇楓葉。重遊舊地,呢次我得嘗所願啦哈!

當日一早坐JR山陰本線來到嵯峨嵐山站,一出黎對面就係嵯峨野觀光小火車的「トロッコ嵯峨駅」,即刻衝入去排隊買飛,終於買到下午lunch後出發的企位車票。

嵯峨野觀光小火車車站 -「トロッコ嵯峨駅」
你其實可以在大阪關西機場個JR站已經可以買到呢架小火車的車票,但我到埗個時已經好夜,上網張卡又fail fail地,排隊又耐,又餓,個人勁燥,費時搞。

好滿好多人
結果,我地買左下午2點的立席劵(即係企位),每人盛惠620yen。之後就周圍行下,食埋lunch就返黎坐小火車。

人頭湧湧
來嵐山唔少得來野宮神社
野宮神社真係勁多人,影相影唔到啲咩,不過我抽左張100yen的籤,內容係好係壞我已經唔記得,亦唔記得點解我係清水寺唔抽要來呢度抽。我究竟做左啲咩呢?可能前一日著和服太累了~(翻白眼)

竹林之道
幾時來都咁綠
BTW,竹林之道入面有個伯伯賣明信片,係幾靚的嵐山風景畫,好有特色,我地每人入手幾張,大家有緣見到都支持下伯伯的作品啦!

竹林之道行到咁上下就到天龍寺的後門,一場來到,又有紅葉,梗係入啦!

入!又幾百yen入場費啦~
未入已經嘩一聲
後門一入來,已經係紅卜卜的景
我個人覺得係靚過北野天滿宮,以紅葉的狀態計
隨手影下

我地都有掟下銀仔,都係得啖笑
掟銀仔個許願池隔離有條路上山坡仔,可以從高處睇整個天龍寺
本身山坡上都好多楓樹,風華正茂
滿眼一片紅,有少少感動
由高處下望
好似油畫咁
去到主殿
好靚的園林 - 曹源池
可惜來到呢度啲樹已經唔紅啦
爭點先影到樹倒影
瞬間聯想到呢個方丈唔知小唔小氣呢?
天龍寺門口 - 紅葉影不停
天龍寺正門出返黎就已經係主街,有好多餐廳選擇,本來想係嵐山食當地的名物 - 豆腐料理,不過前一日在清水寺個時lunch已經食左,所以就求其搵左間日本料理店食個飯就算。時間關係、團友無咩興趣的關係,亦無去到嵐山電鐵入面的足浴,我上次去過都幾推介架,行到累可以抖下休息下。

行到來渡月橋
(圖文不符)條橋附近好多人就真
時間關係,我地返到小火車的車站啦!!

由嵯峨站坐到去龜岡站
車票



懷舊火車頭

勁正的第五卡 - 可惜今次無緣
勁多人都係企 lol
企係度都睇到,不過視野一定比坐低睇窄好多
保津川真係好靚
暫停鐵橋
又好似撞唔中最紅最紅的日子
火車捐山窿
來到保津川的下遊就係一大片平原和稻田,呢個時候都只係企左二、三十分鐘咁上下,整個觀光小火車之旅就完結啦!

嵯峨野小火車網址:嵯峨野遊覽小火車 - 嵯峨野観光鉄道

來到了無人煙的稻田
來到呢度就行過去JR馬掘站(唔是龜岡站)直接返到京都站,拎返行李就出發到大阪,繼續行程啦!

*部分照片由同行友人拍攝。

旅遊日期:2016年11月30日

延伸閱讀:




其他精彩旅程:

沒有留言:

張貼留言