2016年5月30日 星期一

〔倫敦飲食〕大大隻龍蝦 Big Easy @Covent Garden

到底係由什麼時候開始,去倫敦係要食龍蝦架呢?

Covent Garden的Big Easy
唔知幾時亦唔知點解,「來倫敦食龍蝦」已經同「食fish & chips」一樣,上左榜成為遊客必做事項101之一。除了已經街知巷聞(笑)的 Burger & Lobster,一位正在倫敦工作的朋友就推介一齊去另一間叫 Big Easy 的餐廳食龍蝦,除了因為隻龍蝦大隻好多(和B&L相同價錢!),亦因為無(未有)咁多香港人去(再笑)!


大大隻龍蝦、沙津、薯菜 - sorry 張相影得唔夠吸引(jet lag中)
同Burger&Lobster一樣有原隻、roll同burger三樣選擇,上圖呢隻大大隻Grilled龍蝦再連杯cocktail或啤酒,都係£20!性價比非常高!由於我唔飲得酒(係啦係啦我決定唔再掂酒啦次次掂親都出疹),so just give me a lemonade, ok?

我無食過 Burger&Lobster 的龍蝦(我後尾去左淨係食左佢個Burger lol),所以無得比較。咁究竟 Big Easy 好唔好食呢?我認為係對得住個價錢既,啖啖肉,飽到上心口,但食得出唔係新鮮龍蝦咬落去亦有少少韌,味道呢我覺得又唔係差既,不過就未到好精彩好正、要「必食」的程度囉,其餘沙津薯菜無咩特別。After all,係倫敦 £20食到隻龍蝦仲要包野飲,你仲想點?

侍應好熱情(唔係英國人lol);餐廳有live music,環境好有氣氛,大家都係來開心聚餐。

「口水肩」哈哈哈
由於當日由早上5點落機直踩到下午,又遇上估唔到的低溫天氣,整個人好頹廢無咩精神,完全唔記得影下餐廳環境,只好google下有無參考圖片,結果被我找到負責設計餐廳的studio - Macaulay Sinclair。

地面那一層的裝修- 好鬼鐘意呢一種工業風,好cozy~
(圖片來源:Macaulay Sinclair
結論-如果你想去一間食物質素唔錯、環境好好、氣氛熱鬧的餐廳,Big Easy 絕對係一個好選擇,來到倫敦一試無妨。 我的建議係:去之前記得要book枱!

Factbox:和朋友一人一個「Lobster Fest - Whole Fresh Lobster-Grilled-Lemon & Garlic Butter」配Lemonade £20,再加12.5% VAT。

Big Easy 總共有三家分店- 除左Covent Garden,仲有係Kings Road和Canary Wharf開店,每間分店個menu都有不同,但根據餐廳網站上的menus,其他分店都有這個 £20 龍蝦Fest

餐廳網站:BIG EASY LONDON


延伸閱讀:

〔倫敦〕The Breakfast Club @Soho 早餐亦是晚餐
〔倫敦〕Borough Market 千年市集飲食記
〔倫敦〕25分鐘光速食完Gordon Ramsay Plane Food
〔英國布萊頓〕Iydea 美味素食 午餐推介

其他歐遊旅程:
2019年東歐(德國、奧地利、克羅地亞)蜜月之旅.行程概覽


沒有留言:

張貼留言