2016年5月28日 星期六

〔飛行報告〕英國航空 BA32 香港往倫敦 A380 搭乘分享

時隔一個月,又係A380!今次係英航 upper deck!

英航 A380

British Airways - BA32 -A380 - HKG-LHR-Economy

上個月先由德國荷蘭返黎(遊記更新完成),隔了一個月又再出發去跨越時區,今次到倫敦出差一星期(去做野咋邊有咁多假!),選乘英國航空 British Airways。
因為價錢和有得儲Avios的關係,就買了早前個星期五晚出發的班機,放工後出發,玩個weekend再返工,然後再飛返黎又返工(好chur!)。Anyway,出發之前上網睇下其他reviews,大多都話英航服務態度麻麻,咁到底英航有無咁差呢?我搭完來回程又唔覺啵,同漢莎差唔多!

Check-in:準時24小時前做好網上check-in,發現英航已經預先pre-set了我個位係上層upper deck,非 常 好! 當日班機睇落相當full!航班起飛前2小時來到機場check-in寄行李,有少少人龍,不過好快清晒!

今次有記得要影下呢個位啦 - 一整排都係英航 bag drop counters
Lounge:本來諗住去拎東亞信用卡杯 $1 Pacific Coffee,好可惜要去mid-field中場客運廊先有,來回起碼40分鐘,咁就直接去Gate 4附近的 Plaza Premium Lounge 食魚蛋粉和拎水飲!因為好多人,所以排左一陣隊先入到,我亦好快食完就走啦~

好似好食過gate 40個green market喎喂
入lounge拎支水亦是常識,right?
Boarding:其實英航好似係早一個鐘就可以開始登機,由於入PPL排隊排耐左,又要去RELAY拿免費雜誌,又要去萬寧買返少少日用品(真係好忙!),我去到閘口的時候已經可以登機了!

去到閘口大部分人已經登左機了
On board:直接由登機橋走上upper deck,好快就搵到自己個位坐低,係2-4-2 中間的走廊位,將隨身行李放晒係前方櫈底,耐心等候起飛。A380上層離引擎遠點,亦會比較寧靜。上層的經濟位係 2-4-2 格局,樓下係3-4-3,理論上張櫈係一樣,但因為兩邊各少了一個位,空間感覺闊落啲,窗邊位更有儲物櫃(見下圖)!

-由於我好快坐低左係中間走廊位,所以唯有影下隔離張櫈
-窗前係收納空間
-頭枕位支撐幾好,唔會瞓瞓下瞓左落人地肩膊度
legroom唔錯,前方櫈底放左我個袋同電腦
根據Seatguru,英航A380 World Traveller (a.k.a. economy)座位間距31吋、闊17.5吋。

走廊位
「十月初五的月光」應該係唯一一套中文電影,但我都係睇外國戲多
今次睇左 33 和 Deadpool,前者是智利礦場意外真人真事拍成電影,後者是Marvel漫畫改編拍成電影,都好好睇。(利申:Marvel電影fan)

有牙膏牙刷、聽筒(同時可以做埋耳塞),和毛毯
有USB插頭(and it works!)、有遙控掣(攝於航程後段- 飛機已經飛越荷蘭,快要到倫敦)
起飛後無耐就會先serve drinks,好多人飲細細支紅酒白酒,我就飲可樂 - 相當喜歡個罐的大小,份量岩岩好!
晚餐/宵夜- 牛肉薯蓉- 濃味食物係飛機環境中會變得特別好食
另一款唔記得係乜
早餐 - 得呢一款 - 正常囉 蕃茄先煎煎會更好
洗手間幾乾淨
廁紙充足(誤)

有乜感想?其實唔差。英航由香港去倫敦的航班每日有2班,時間都好靚,都係夜晚出發第二朝清晨到達,可以順住時差在飛機上瞓覺休息,落機個時唔會好似殭屍咁,尤其推介BA32呢班A380,因為早啲到早啲過關,不會被前面班機的乘客塞住係海關位。回程是下午/夜晚由倫敦出發,第二天中下午抵達香港,可以快脆返屋企休息。

空服們服務唔錯,雖然唔可以同亞洲區傳統航空 e.g. CX/ANA等相比,但絕對唔叫差。坐得都算舒服,墊背用的小枕頭再厚小小的話就滿足了(笑)

Verdict - 會唔會再搭?會。另外,BA個frequent flyer program (Executive Club)亦唔錯,好少分就可以換One World短途機,9,000Avios 去轉台北都好呀(Asia Miles要15,000里)。

同場加映 - 回程 LHR-HKG BA31!

嚇得我呀食完個快飯去到Gate C呢邊一出無人駕駛列車就睇到顯示版寫Gate closing...
不得了!可以「腳fing fing」~哈!
呢個位(70G)頭頂無儲物空間亦唔可以放行李係腳前,結果我將行李放到前面premium econ的overhead cabin,起飛後再取回重要隨身物品
由於個位好近廁所,所以好多人經過,但當食完晚餐大部分乘客瞓左覺之後,反而無乜人會係附近走動,影響唔大。我亦好好彩,隔離無小朋友乘客。

雖然上機前係Gordan Ramsay間餐廳食左個快飯(review在此),但係我都係會食飛機餐,今次啲肉辣得滯,食唔晒。
另一款是Vegetarian pasta 
時間關係 - 早餐啦!

有少少surprise點解倫敦出發會有雞粥早餐?我估係香港出餐上機再由倫敦回程香港先派;另一選擇是英式早餐

英國航空 British Airways:www.britishairways.com

更多關於我在倫敦周圍逛的分享-<16.短訪倫敦>

其他歐遊旅程:<16.春遊德荷>、<19.蜜月歐遊(德國、奧地利、克羅地亞)>



沒有留言:

張貼留言